Nyt maskinservice-koncept udviklet sammen med kunderne
Junget lancerer nu servicekonceptet Junget+, der er udviklet i dialog med maskinleverandørens kunder for at imødekomme deres behov og sikre en problemfri drift.
Service til din virksomheds behov
Junget er klar over, at ingen virksomheder ligner hinanden, og derfor er det nye koncept Junget+ udviklet med det formål at kunne passe individuelt til hver virksomhed for at imødekomme kundens behov.Junget+ tilbyder tre fleksible servicepakker: +GO, +PRO og +PARTNER. Alle giver kunderne adgang til en professionel service, hurtig respons og rabat på maskinreservedele.
Højner standarden for fremtidens maskinservice
- Med Junget+ får kunderne mere end bare en serviceaftale – konceptet er også en investering i kundens succes. Vi har lyttet til udfordringerne og behov, og udviklet en løsning, der sætter nye standarder for, hvad kunderne kan forvente af service på maskiner, fortæller Emil O. Lassen, servicechef i Junget.Junget+ er en naturlig udvikling af virksomhedens totalleverandør-koncept, hvor firmaet tager hånd om hele løsningen med både maskiner, værktøj, service og vedligeholdelse. Ved at samle alt under ét tag er kunderne sikret en problemfri drift.
- Med Junget+ kan vi vise, hvordan innovation og en kundeorienteret tilgang gør en reel forskel for vores samarbejdspartnere. Det nye servicekoncept er ikke kun en løsning, men et løfte om kvalitet, fleksibilitet og tryghed, siger administrerende direktør Jan Weier.
Junget+ giver mange fordele
- Landsdækkende servicenetværk med erfarne teknikere
- Regelmæssige, velplanlagte servicebesøg, der minimerer risikoen for uventede nedbrud
- Hurtig hjælp ved nedbrud og fleksible supportmuligheder – både online og telefonisk
- Rabat på reservedele, der er skræddersyet til servicepakken