
Kolding-entreprenør har haft et godt 2024
Kjæhr & Trillingsgaard præsenterer et flot årsresultat, hvor entreprenørvirksomheden er lykkedes med mange ting, der peger ind i fremtiden.
2024 har markeret et nyt kapitel med generationsskifte, ESG-fokus og omfattende re-branding for Kjæhr & Trillingsgaard.
- Årets resultat og de strategiske skridt, vi har taget, viser vores evne til at udvikle os i takt med markedets behov. Vi er lykkedes med et generationsskifte, vi har øget fokus på vores ESG-arbejde, og vi har opbygget en stærk brandingplatform. Jeg er stolt af at kunne sige, at vi re rustet til fremtidens udfordringer og muligheder, udtaler direktør Morten Høilund i en pressemeddelelse.
Kjæhr & Trillingsgaard kan offentliggøre et fornemt årsresultat på 15.656.612 DKK før skat for regnskabsåret 2024. Tallene fortæller om en solid økonomisk udvikling og et stærkt fundament for fremtiden.
Kjæhr & Trillingsgaard styrker bæredygtighed og brandprofil i strategisk udvikling
Det seneste år har markeret en væsentlig milepæl for Kjæhr & Trillingsgaard med et vellykket generationsskifte, hvor Lars Møllgaard, Frank Evald og Morten Høilund har overtaget den daglige ledelse. Skiftet repræsenterer en strategisk videreførelse af virksomhedens værdier, kombineret med et skærpet fokus på innovation og fremtidig vækst.Parallelt med generationsskiftet har virksomheden styrket sit arbejde med ESG (Environmental, Social and Governance). Ambitionen er at sikre en ansvarlig og bæredygtig udvikling gennem øgede investeringer i interne ressourcer til blandt andet LCA-beregninger og håndtering af DGNB-certificeringer.
Som led i den strategiske udvikling har Kjæhr & Trillingsgaard gennemført en rebranding, der afspejler virksomhedens kerneværdier og fremtidige ambitioner. Den nye visuelle identitet introduceres sammen med en ny, brugervenlig hjemmeside, der skal sikre en forbedret digital oplevelse for både kunder og samarbejdspartnere.
Læs flere artikler om udviklingen i bygge- og anlægsbranchens virksomheder