Julefamiliefilm er blevet en fast tradition overfor virksomhedens mest trofaste kunder. Læs mere om traditionen her.
Gennem nu syv år har Klub Dahl været et stærkt samlingspunkt for de mindre kunder i Brødrene Dahl. Her til jul er eksempelvis hundredvis af stamkunder med børn og ægtefæller inviteret i biografen, når det 10. december gælder forpremieren på eventyrfilmen Wonka.
I alt fylder Brødrene Dahl syv biografsale i henholdsvis København, Odense, Aarhus, Aalborg, Vejle, Kolding og Nykøbing Falster.
-Helt som de foregående år oplever vi en overvældende interesse blandt vores kunder for arrangementet. Ikke mindst i de store byer har vi hurtigt måtte melde alt optaget, lyder det fra Sinne Kold, marketingchef i Brødrene Dahl.
Ifølge hende er det vigtigt for Brødrene Dahl at give kunderne noget, hvor de føler sig set og værdsat.
-Vi vil være mere end en leverandør. Vi vil styrke relationen mellem kunderne og Brødrene Dahl. En vigtig del af det at gøre forretning sammen handler nemlig også om det, der ligger uden for en travl hverdag. Og så er det rart at kunne koble af med familien og møde andre fra branchen under afslappede former, forklarer Sinne Kold.
Udover oplevelser som julefilmen har Klub Dahl-kunderne hen over året rig mulighed for sammen med Brødrene Dahl at hente inspiration, styrke deres kompetencer og netværke.