Julemandens Datter 3_Plakat

Brødrene Dahl leverer over 1.000 biografsæder til julefilm

 

Med Klub Dahl har Brødrene Dahl gennem efterhånden seks år sørget for at kræse omkring sine mest trofaste kunder

 

Et loyalitetsprogram handler ikke bare om point til indkøb, men også i høj grad om at give kunderne gode oplevelser sammen med andre i håndværkerbranchen. Det betyder bl.a., at hundredvis af stamkunder landet over kan se frem til at tage børn og ægtefæller med i biografen søndag d. 6. november til Julemandens Datter 3.

 

I alt vil Brødrene Dahl fylde syv biografer i henholdsvis København, Odense, Aarhus, Aalborg, Vejle, Kolding og Nykøbing Falster.

 

-Vi har oplevet en fantastisk stor interesse blandt vores kunder, og specielt i de store byer der det gået stærkt med at få fyldt biografsalene op, fortæller Sinne Kold, marketingchef i Brødrene Dahl.

 

For hende er det et tydeligt tegn på, at gode oplevelser er en vigtig ingrediens, når man som Brødrene Dahl ønsker at knytte kunderne tættere til sig.

 

-Vi gør det på mange forskellige måder. Der er mulighed for at komme ud at cykle med os, høre foredrag, deltage i kurser og komme på virksomhedsbesøg. Det har en utrolig stor værdi, fordi tilfredse kunder også spreder den gode fortælling over for familier, venner og kolleger i branchen, understreger Sinne Kold.

 

Julefilmen er uden tvivl årets højdepunkt, men generelt er hun rigtig godt tilfreds med engagementet i Klub Dahl.

 

-Vi udvikler hele tiden på vores koncept for at tilgodese kunderne og dermed fastholde deres loyalitet. Der skal være en god blanding af kompetenceudvikling, oplevelser og inspiration, og så er netværk selvfølgelig også en vigtig del af Klub Dahl. Håndværkerne snakker jo sammen og lytter til hinandens gode råd.

 

 

 

 

Kontaktinformation

  • Brødrene Dahl
  • Park Allé 370, 2605, Brøndby
  • Tlf: 45 48 78 42 52
  • Web: https://www.bd.dk/
  • Email : kundeservice@bd.dk