Nyt fælleslager betyder bedre kundeservice

Annonce

Nyt fælleslager betyder bedre kundeservice

fermacell har for nylig indviet et nyt lager, hvorfra der både distribueres fermacell- og James Hardie-produkter til hele Danmark. Det giver store fordele for kunderne, som i det hele taget drager stor nytte af sammenlægningen mellem fermacell og James Hardie.


I starten af april kunne fibergipsproducenten fermacell melde, at de blev del af fibercementvirksomheden James Hardie Group. Og her efter de første måneder er man i fuld gang med at optimere de kunderettede aktiviteter, der gør en positiv forskel for kunderne.

 

Nyt lager indviet

fermacell har således indviet nyt fælleslager i midtjyske Vamdrup. Herfra får kunderne et særdeles stærkt produktmix, for det er muligt at bestille både fermacell-produkter og James Hardie-produkter på samme leverance. Det forklarer Anne-Mette Johansen, marketingchef hos fermacell, med et eksempel:

 

-Som kunde i vores nye setup opnår man selvfølgelig store besparelser, når man lægger sine ordrer sammen. Hvis du som kunde fx har 10 ton fermacell og kombinerer det med 5 ton James Hardie-produkter, så får du alle produkterne til 15 ton-prisen, og det er alt andet lige en fordel for kunden. Dertil kan vi tilbyde et bredere produktsortiment, som blandt andet byder på flere nye farver.

 

Fra det nye fælleslager distribueres både James Hardie og fermacell-produkter ud til hele Danmark med dag-til-dag-leveringer.

 

To brands, stærke synergier

Lageret er blot ét eksempel på de stærke synergier, der er mellem de fibergips og fibercement. Mens fermacell er førende på fibergips i Europa, er James Hardie verdens førende inden for fremstilling af fibercementprodukter med fx HardiePlank® facadebrædder og HardiePanel® facadeplader.

Ifølge fermacells markedsdirektør Niels Jørgen Pallesen er det de solide strategiske overvejelser bag sammenlægningen, der så småt bliver indfriet her nogle måneder inde i processen:

 

- Ved at blive del af James Hardie har det først og fremmest åbnet helt nye markeder op for os inden for facadeområdet, siger han og henviser dermed til James Hardies solide position i Nordamerika og Asien med et bredt produktprogram.

- Vi er - og vil fortsat være - kendt for vores holdbare fibergipsvægge af høj kvalitet. Vi fortsætter vores ledende position i Europa med fokus på at udvikle solide førsteklassesprodukter og bringe dem i markedet. Synergien mellem de to brands kommer til at betyde vækst og kontinuerlig forbedring af moderne state-of-the-art løsninger til lette vægge, brandbeskyttelse, trækonstruktioner og fibercement, tilføjer Niels Jørgen Pallesen.

 

For yderligere information, kontakt:

Maja Grønby | Kommunikationsrådgiver, Perfekta PR | +45 2080 2637 |

Kontaktinformation
Fermacell Scandinavia
Kirkevej 3
8751 Gedved
Tlf:(+45) 39 69 89 07
Email:  
Nyt-f-lleslager-betyder-bedre-kundeservice
Service
Læs avisen online
Nyheder i din mailboks
Bygge & Anlægsavisen
Kontakt 
Medieinformation
Tip redaktionen!
Annoncer
www.bygge-anlaegsavisen.dk
Nyheder
Nybyggeri og renovering
Produktnyt
Motor/Transport
Profiler
Messer




Bygge- & Anlægsavisen

Bredgade 36. 1. Sal - Forhuset                               
1260 København K
CVR: 28890346
 
Telefontider:
Mandag - Fredag:    09.00 - 16.00
Hovednummer:     +45 3344 5555