Intempus klar med største lancering nogensinde: Helt nyudviklet administrations- og planlægningssystem

Annonce

Intempus klar med største lancering nogensinde: Helt nyudviklet administrations- og planlægningssystem

Siden starten i 2012 er det gået flot fremad for Intempus, men de seneste år har det stået klart, at den unge virksomheds system til digital tidsregistrering har trængt til en opgradering på flere fronter. Den er man nu nået i mål med, således at administrationssystemet designmæssigt ligner appen, og ambitionen er, at alle Intempus’ kunder får glæde af det nye system – og de mange nye funktionaliteter – i løbet af 2019.

Der er blevet udviklet, beta-testet, udviklet, beta-testet og udviklet lidt mere. Og så igen. Nej, udviklingsafdelingen hos Intempus har ikke ligget på den lade sige, og nu har man med tilfredshed kunnet konstatere, at arbejdet med at færdiggøre en helt ny version af Intempus Timeregistrering er nået så langt, at det er slut med at beta-teste; Nu er systemet klar til at blive lanceret over for alle kunderne.


”Vi er nu der, hvor vi synes, at vi har en rigtigt god første version, som endelig er klar til lancering. Intempus har fået et meget mere tidssvarende og intuitivt design, hvilket systemet i dén grad trængte til. Men det nye system er meget mere end bare gammel vin på nye flasker, og vi vil fortsat knokle for at kunne levere et endnu bedre produkt til vores kunder,” fortæller adm. direktør i Intempus, Christophe Zafiryadis.


Og det er i sandhed ikke bare bare det gamle Intempus i en ny indpakning. I det opdaterede design ligger nemlig også en række nye funktioner, som skal gøre det endnu nemmere for såvel administratoren som medarbejderen at arbejde i Intempus.


Helt nyt planlægningssystem

Den største nyskabelse er utvivlsomt det helt nye planlægningssystem. Her kan administratoren på ingen tid få et komplet visuelt overblik over, om ressourcerne i virksomheden er udnyttet optimalt – både på medarbejder- og projektniveau.


Når administratoren planlægger arbejde for medarbejderne, vil det fremgå som en foreslået indberetning hos medarbejderen, og med et enkelt tryk vil denne blive forvandlet til en færdig indberetning, hvilket er ensbetydende med endnu mindre tid brugt på dokumentation og registrering.


”Hver gang, vi tilføjer noget nyt i Intempus, skal det blive nemmere at bruge. Som vi siger; ”Du skal elske at registrere din tid”. Derfor har vi også haft fokus på at gøre det muligt at såkaldt bulk-planlægge, så en masse arbejde kan planlægges på én gang, og det er en funktion, vi vil blive ved med at videreudvikle,” siger Christophe Zafiryadis, som har meget mere end bare et nyt planlægningssystem i ærmet til nuværende og kommende Intempus-kunder:

·       Løbende indlæsning af data: Dermed øges arbejdshastigheden i Intempus markant, uanset hvor meget data du har liggende.

·       Geofencing: Administrator kan gøre en sag til en GPS-zone. Derved starter Intempus automatisk tidsregistreringen, når medarbejderen er på lokationen.

·       GPS-overvågning: Få dokumentation for, hvor dine medarbejdere har været. Appen gør altid medarbejderen opmærksom på, at vedkommende bliver overvåget, så der er gennemsigtighed hele vejen rundt.

·       Automatisk indhentning af regler fra regnskabssystem: Dermed bliver opsætningen endnu nemmere og nøjagtigheden endnu større.

·       Og meget mere.


Skal gøre Intempus klar til de helt store virksomheder

Det nye Intempus lanceres fredag d. 30. november, og det er ambitionen, at alle kunder i løbet af 2019 bliver konverteret over til det nye system. Det nye system markerer samtidig, at Intempus nu er klar til at tage imod markant større kunder end hidtil.


”Vi har haft nogle udfordringer med at kunne klare virksomheder på flere hundrede mand, men dem kan vi nu også håndtere smertefrit. Og der er ingen grund til at være nervøs for oplæringen; Systemet baserer sig på nudging, og skulle der alligevel opstå udfordringer, sidder vores gratis support selvfølgelig klar til at hjælpe,” siger Christophe Zafiryadis og fortsætter.


”Nu vil man kunne oprette afdelinger i Intempus, så f.eks. brugerne i en nordjysk afdeling af en virksomhed kun ser de sager og indberetninger, der er relevante for deres afdeling, selvom de logger ind på den samme virksomhed som brugerne i en anden afdeling. I forlængelse deraf er det vores ambition at få vores første kunde med et firecifret antal medarbejdere i 2019,” slutter Christophe Zafiryadis.

Kontaktinformation
Intempus
Staunings Plads 3
1607 København V
Tlf:26 390 400
Email:  
Intempus-klar-med-st-rste-lancering-nogensinde--Helt-nyudviklet-administrations--og-planl-gningssystem
Service
Læs avisen online
Nyheder i din mailboks
Bygge & Anlægsavisen
Kontakt 
Medieinformation
Tip redaktionen!
Annoncer
www.bygge-anlaegsavisen.dk
Nyheder
Nybyggeri og renovering
Produktnyt
Motor/Transport
Profiler
Messer




Bygge- & Anlægsavisen

Bredgade 36. 1. Sal - Forhuset                               
1260 København K
CVR: 28890346
 
Telefontider:
Mandag - Fredag:    09.00 - 16.00
Hovednummer:     +45 3344 5555