Gør dagligdagen lettere for dine teknikere

Annonce

Gør dagligdagen lettere for dine teknikere

Få det komplette overblik over din virksomheds service- pulje- og spjældopgaver, med servicehåndteringsmodulet til Microsoft Dynamics 365 Business Central eller NAV. Servicemodulet letter fordelingen af opgaverne mellem teknikerne f.eks. via Microsoft Outlook kalenderen. 
Når opgaven er oprettet i sagssystemet, kan den tildeles direkte til teknikeren, som herefter kan tilgå opgaven via servicemodulet. Teknikeren kan også tilgå mails, dokumenter, KS kvalitetsskemaer eller andet, som er relevant for opgaven. 
Også tids- og materielforbrug kan registreres direkte i servicemodulet. Registreringen ryger herefter videre til godkenderpanelet, hvor den ansvarlige projektleder kan tjekke og godkende timerne. Efterfølgende er opgaven klar til fakturering. 

Som noget nyt, kan der nu også oprettes puljeopgaver i servicemodulet. Ved puljeopgaver, menes der serviceopgaver, som ikke er bestilt til udførsel på et specifikt tidspunkt, men som kan udføres ved lejlighed. 
Læs mere om servicehåndteringsmodulet
 
Kontaktinformation
IT-Effect A/S
Bohrsvej 1
8600 Silkeborg
Tlf:87 43 10 00
Email:  
gor_dagligdagen_lettere_for_dine_teknikere
Service
Læs avisen online
Nyheder i din mailboks
Bygge & Anlægsavisen
Kontakt 
Medieinformation
Tip redaktionen!
Annoncer
www.bygge-anlaegsavisen.dk
Nyheder
Nybyggeri og renovering
Produktnyt
Motor/Transport
Profiler
Messer




Bygge- & Anlægsavisen

Bredgade 36. 1. Sal - Forhuset                               
1260 København K
CVR: 28890346
 
Telefontider:
Mandag - Fredag:    09.00 - 16.00
Hovednummer:     +45 3344 5555