På uddannelserne var både bygherrer, bygherrerådgivere, rådgivere og entreprenører repræsenteret, og der var masser af sparring og erfaringsudveksling parterne imellem.
Uddannelsen fokuserer på, at give deltagerne de helt rette ledelsesmæssige kompetencer, der skal til for at udøver effektiv og slagkraftig IKT-ledelse. Uddannelsen styrker ikke blot deltagernes CV, den sikrer også virksomhederne konkurrence-fordele.
På uddannelsen lærer du b.la. følgende:
> forstå kravene i IKT-bekendtgørelserne og deres konsekvenser i relation til byggeprocessen og den efterfølgende drift og vedligeholdelse
> udarbejde IKT-aftale og IKT-specifikationer og forstå konsekvenserne af dine valg
> kende juridiske konsekvenser, kontraktuelle forhold samt IKT-lederens ansvar og pligter
> implementere en IKT-strategi i praksis og vigtigheden af forandringsledelse
> drive projekter i mål med minimeret risiko og bedre bundlinje
> lede IKT-koordineringen gennem byggeprocessen via et roadmap
Du får også online adgang til et værktøjssæt specielt sammensat til IKT-lederen, som du kan bruge med det samme. Mød andre fra branchen, lær af eksperterne, og bliv klædt på til at lede jeres projekter i mål med de rette digitale værktøjer og processer.
Der er stadig få pladser tilbage på næste IKT-leder uddannelsen:
København d. 6., 13. og 20. november - du kan læse mere om uddannelsen samt tilmelde dig her